Bednarczyk Travel

Dla naszego klienta został wykonany projekt naprawczy firmy, w której skład wchodziły:

- określenie tożsamości marki
- rebranding
- zaprojektowanie nowego logo
- zaprojektowanie ulotki
- akcja promocyjna
- obserwacja wyników

Ustaliliśmy, że firma jest kolejnym biurem podróży na niedużym, lokalnym rynku. W mieście działało od wielu lat kilka biur podróży obsługujących sprzedaż biletów autokarowych i lotniczych, na które jest ogromny popyt. Klient więc musiał liczyć na przejęcie klientów konkurencji oraz na wycieczki grupowe, aby niedużą ilością sprzedanych usług, udało mu się każdego miesiąca odnotowywać zyski. Marka więc musiała być kierowana jednocześnie do osób starszych wyjeżdżających do pracy i do rodziny za granicę oraz do młodych grup chcących zabrać swoje pociechy na wakacje lub po prostu wyjechać paczką znajomych do ciepłych krajów. W tym celu wykonaliśmy rebranding firmy. Nieciekawe, nudne i zbyt "ciężkie" Kalipso - K na początku nazwy daje niejednokrotnie negatywne odczucia w związku z ostrością litery - zmieniło się na "Bednarczyk Travel" będące synonimem zaufania, wysokiej jakości i niezapomnianej zabawy na wakacjach. Podpisywanie się swoim nazwiskiem sprawia, że klient darzy sprzedawcę większym zaufaniem - szczególnie w czasach, gdy tak wiele biur podróży upadło i pozostawiło swoich klientów samym sobie za granicą. "Travel" i prostokąt w kolorze zachodzącego słońca wraz z angielskim pochodzeniem słowa, dają poczucie nowoczesności i zabawy. Sam wygląd logo sugeruje loga czasopism i programów telewizyjnych o tematyce podróży, co bardzo pozytywnie wpływa na jego odbiór.

Kolorystyka została dobrana nie bez powodów:
biel jako zaufanie w trudnych czasach dla biur podróży
odcień czerni jako wysoka jakość bez zbytniej pewności siebie
kolor zachodu słońca jako zabawa, podróż, młodość i dynamika

Materiały promocyjne zostały zaprojektowane w sposób, który ma przekazywać tożsamość firmy, czyli profesjonalizm i zaufanie - aż chce się rzucić z nami na głębie. Nic nie jest straszne z Bednarczyk Travel. Została również zorganizowana akcja promocyjna w mieście świadczenia usług firmy. Już po pierwszym dniu poprawiła się odwiedzalność w punkcie obsługi klienta, a także pojawiły się rezerwacje wycieczek. Klient dostał wytyczne dalszych działań marketingowych.