D&K Fotografia

W ramach projektu marketingowego, został wykonany lekki rebranding marki D&K Fotografia na D&K. Dodatek w postaci "fotografia" został usunięty z nazwy marki, ale używany jest nadal w postaci opisu działalności firmy.

Marka D&K pozycjonuje się jako para fotografów do wynajęcia na studniówki, wesela i imprezy okolicznościowe oraz masowe. Główne cele to jednak wesela i studniówki, a te kierowane są dla młodych ludzi, którzy idą z duchem mody. Moda ta rozprzestrzeniania jest przez Internet, a w Internecie coraz częściej widzimy flat design, czyli spłaszczanie wszystkiego. I rzeczywiście - dla młodych wszystko musi być uproszczone, czyli usługa fotograficzna ma być fachowa, pełna przyjemnych kolorów i musi budzić zaufanie.

Dlatego właśnie wybraliśmy całkowite spłaszczenie i uproszczenie logo firmy D&K. Mamy również pięć miłych dla oka barw mających na celu wzbudzić typowo artystyczne i fotograficzne odczucia. Font rozciągnięty, cienki i czarny - fachowo, bezproblemowo i z uczuciem.  Biel w tle daje poczucie zaufania, a co najważniejsze - kojarzy się bezpośrednio z czystością ślubów i wesel. To właśnie ten segment daje największy zysk firmie.

Dodatkowo został zaprojektowany motyw przewodni, czyli spłaszczone kwadraty w kolorach z logo. Jest to jednocześnie front wizytówki firmy D&K Fotografia.