badanie konkurencji w kraju
badanie wśród pracowników
strategia marketingowa
zaprojektowanie nowej marki
zaprojektowanie materiałów
kampania telesprzedażowa

Badanie konkurencji

Sprawdziliśmy wszystkie największe firmy typu call center i ich marki pod kątem strategii wizerunkowej i warunków dla pracowników.

Badanie wśród pracowników

Dowiedzieliśmy się jakie opinie o firmie DK Marketing mają pracownicy - Ci na najniższym szczeblu, ale i kadry zarządzające.

Strategia marketingowa

  • zmniejszyliśmy rotację pracowników, poprzez akcję wizerunkową i zmianę w procesie rekrutacyjnym
  • zwiększyliśmy zainteresowanie potencjalnych pracowników, dzięki zmianom w systemie wynagrodzeń
  • poprawiliśmy wyniki sprzedażowe za sprawą ulepszenia procesu szkoleniowego
  • poprawiliśmy pracę kadry zarządzającej dzięki zmianom w systemie premiowym i zasadach pracy z konsultantami

Zaprojektowanie materiałów

  • wykonanie ulotki wizerunkowo-ofertowej
  • wykonanie plakatów wizerunkowych
  • wykonanie kalendarzy wiszących składanych
  • wykonanie materiałów wewnętrznych
  • wykonanie layoutu do ogłoszeń o pracę