rebranding, czyli przemarkowanie
zaprojektowanie wizytówki
nowe reklamowe

Dla naszego klienta, opracowaliśmy całkowicie nowy wizerunek marki, która przez lata stała się niezauważalna. Firma przechodziła zmiany nazw, aż w końcu zdecydowała się na ujednolicenie wizerunku. Studio Damian, Studio Forte, przeróżne slogany reklamowe, aż w końcu po prostu "Forte" w otoczeniu symboliki wyrażającej to, czym zajmuje się nasz klient. Po zmianie marki, w krótkim czasie, firma zanotowała zwiększenie rozpoznawalności, a to nie tylko za sprawą zmiany loga, ale dzięki nowej energii jaką ze sobą ta zmiana przyniosła.

Działania dla FORTE

  • Całkowicie nowe logo - stworzone z myślą o prostym przekazie i jasnych skojarzeniach. W minimalistycznym projekcie zawarliśmy symbolikę kadru filmowego i nagrywania wideo.
  • Nowa wizytówka - zaprojektowana na styl ekranu kamery filmującej pierwszy taniec młodej pary.
  • Nowy roll-up
  • Nowy baner reklamowy