[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Dla naszego klienta zajmującego się sprzedażą i montażem paneli oraz wykładzin, zrobiliśmy rebranding i stworzyliśmy nowe założenia marki, jej tożsamość i misję, a także zbudowaliśmy stronę internetową.

Marka została zaprojektowana według zaleceń właściciela firmy i tego co chce on przekazać swoim klientom. Ma być prosto i solidnie, a jednocześnie emocjonalnie. Poszliśmy dalej i zaprojektowaliśmy markę w oparciu o emocjonalne podejście do wyboru nowych paneli i wykładzin. Użyliśmy następujących kolorów i kształtów:

– czerwień jako emocje – zakupy kierowane “sercem”
– prostokąt jako solidny kształt dający oparcie i doradztwo
– biel jako element zaufania

Misja marki:

Marzymy o tym, aby każdy dom stał się lepszy!

A to dzięki panelom i wykładzinom od Teppe. Bo za sprawą Teppe będziesz mocno stąpał po swojej podłodze i cieszył się każdą chwilą z pięknymi wzorami i kolorami.

Czyli emocje + solidność + doradztwo. Bo to właśnie za sprawą Teppe (doradztwo, zaufanie) klient otrzyma radość, lepszy dom, cudowne chwile, piękne kolory i wzory (emocje), dzięki którym będzie mocno stąpał po swojej podłodze (siłą, oparcie, solidność).

Misja marki oddaje tożsamość firmy, czyli

– słuchanie potrzeb klienta
– dobre doradztwo
– zadowolenie z produktu

Została stworzona także strona internetowa firmy informująca o produktach i ich rodzajach oraz pozwalająca na kontakt z Teppe. Dodatkowo witryna przekierowuje do strony firmy na portalu Facebook i pozwala naszemu klientowi na zamieszczanie zdjęć z montażów paneli i wykładzin.